fbpx

W ubiegłym tygodniu miałem okazję zapoznać się z badaniami na temat umiejętności poruszania się konsumentów w świecie piwa oraz wskazania elementów, które mają znaczący wpływ na decyzje zakupowe. Nie będę ukrywał – badania przeprowadzone na terenie praktycznie całej Europy zaskoczyły mnie… No może nie zaskoczyły, ale dały do myślenia.

 

Okazało się, że tzw. powszechna (mocno uśredniona przez statystykę) wiedza na temat piwa ogranicza się do kilku wyświechtanych stwierdzeń: piwa koncernowe są złe; piwa rzemieślnicze są lepsze i warte większych pieniędzy; konsument nie umie rozróżnić piwa rzemieślniczego od koncernowego – nie wie, a może nawet nie chce wiedzieć na czym ta różnica polega; wybór piwa powinien być wspierany przez wiarygodny system certyfikacji (choć konsument takiego nie zna); nie ma różnić pomiędzy piwami rzemieślniczymi, a rzemieślniczymi markami wielkich producentów; a nawet jeżeli je widzi to tylko dla małej grupy wpływa to na decyzje zakupowe.

  

Czytaj więcej...

fot. 123rf.com

Informacje z branży

Zastosowanie Technologii "Blockchain" w Produkcji Żywności

„Od pola do stołu” Zaadaptowanie technologii „blockchain” na potrzeby ro...

Więcej

Zdaniem Błażewicza: Co sprzedaje browar… co kupuje klient

W ubiegłym tygodniu miałem okazję zapoznać się z badaniami na temat umiejętności poruszania się k...

Więcej

Norma ISO 22000:2005 w zakładach mięsnych

Norma ISO 22000:2005 System Zarząd...

Więcej

Reklama

Schani

Spółka SCHANI w rozumieniu biznesowym zajmuje się usługą outsourcingu pracowniczego. Dzię...

Więcej

CleanAccess

CleanAccess to nowy polski producent akcesoriów do systemów mycia w przemyśle  spożywczym. Został...

Więcej

Salmon Hygiene Polska

Firma Salmon Hygiene Polska dostarcza rozwiązania wpływające na higienę i bezpieczeństwo na obsza...

Więcej

Partnerzy

Dane teleadresowe

Ściegiennego 252

25-116 Kielce

kom: +48 692 464 838

t: +48 41 23 45 090

t: +48 41 23 45 091

w godzinach 8.00 do 16.00

info@foodjobs.pl

Skorzystaj z formularza kontaktowego

+48 692 464 838