fbpx

Według najnowszego raportu „Badanie żywności i zdrowia 2019” Międzynarodowej Rady Informacji o Żywności (ang. International Food Information Council, IFIC) koncepcje takie jak zrównoważona produkcja coraz bardziej przenikają do masowej świadomości konsumentów. Prowadzona co roku ankieta pozwala uchwycić główne aspekty wpływające na zachowania nabywców na rynku żywności. Jako determinanty decyzji zakupowych najczęściej wskazywane są takie cechy produktów spożywczych jak smak, cena, pozytywny wpływ na zdrowie i wygoda. Jednak również inne czynniki mają dla konsumentów coraz większe znaczenie.

czytaj więcej...

Informacje z branży

DOBROWOLNE SYSTEMY ZNAKOWANIA WARTOŚCIĄ ODŻYWCZĄ W EUROPIE - CZĘŚĆ III: DZIAŁANIA FIRM I OCZEKIWANIA KONSUMENTÓW

Pięć największych firm spożywczych na świecie zarzuciło prace nad nowym systemem znakowania żywno...

Więcej

O CZYM MYŚLĄ KONSUMENCI, KIEDY MÓWIĄ O ŻYWNOŚCI ZE ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI?

Według najnowszego raportu „Badanie żywności i zdrowia 2019” Międzynarodowej Rady Informacji o Ży...

Więcej

Kultury starterowe - postęp w technologii przetwarzania żywności

W produkcji żywności coraz częściej wykorzystywane są kultury bakteryjne z dodatkiem kwasu mlekow...

Więcej

Reklama

Schani

Spółka SCHANI w rozumieniu biznesowym zajmuje się usługą outsourcingu pracowniczego. Dzię...

Więcej

CleanAccess

CleanAccess to nowy polski producent akcesoriów do systemów mycia w przemyśle  spożywczym. Został...

Więcej

Salmon Hygiene Polska

Firma Salmon Hygiene Polska dostarcza rozwiązania wpływające na higienę i bezpieczeństwo na obsza...

Więcej

Partnerzy

Dane teleadresowe

Ściegiennego 252

25-116 Kielce

kom: +48 692 464 838

t: +48 41 23 45 090

t: +48 41 23 45 091

w godzinach 8.00 do 16.00

info@foodjobs.pl

Skorzystaj z formularza kontaktowego

+48 692 464 838