fbpx

Według najnowszego raportu „Badanie żywności i zdrowia 2019” Międzynarodowej Rady Informacji o Żywności (ang. International Food Information Council, IFIC) koncepcje takie jak zrównoważona produkcja coraz bardziej przenikają do masowej świadomości konsumentów. Prowadzona co roku ankieta pozwala uchwycić główne aspekty wpływające na zachowania nabywców na rynku żywności. Jako determinanty decyzji zakupowych najczęściej wskazywane są takie cechy produktów spożywczych jak smak, cena, pozytywny wpływ na zdrowie i wygoda. Jednak również inne czynniki mają dla konsumentów coraz większe znaczenie.

czytaj więcej...

Informacje z branży

Fałszowanie oregano i olejku eterycznego – opinia 19 ekspertów, najnowszy biuletyn zapobiegania fałszerstwom botanicznym

Program Zapobiegania Botanicznym Fałszerstwom (BAPP-Botanical Adulterants Prevention Program...

Więcej

Zatrucia pokarmowe w przedszkolu w Sanoku

Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny informuje, że w dniach 24-25 października na...

Więcej

Ostatnie przypadki fałszowania oliwy z oliwek

Włoski Unaprol (Konsorcjum Włoskiej Oliwy z oliwek) 15 października poinformował o konfiskacie po...

Więcej

Reklama

Schani

Spółka SCHANI w rozumieniu biznesowym zajmuje się usługą outsourcingu pracowniczego. Dzię...

Więcej

CleanAccess

CleanAccess to nowy polski producent akcesoriów do systemów mycia w przemyśle  spożywczym. Został...

Więcej

Salmon Hygiene Polska

Firma Salmon Hygiene Polska dostarcza rozwiązania wpływające na higienę i bezpieczeństwo na obsza...

Więcej

Partnerzy

Dane teleadresowe

Ściegiennego 252

25-116 Kielce

kom: +48 692 464 838

t: +48 41 23 45 090

t: +48 41 23 45 091

w godzinach 8.00 do 16.00

info@foodjobs.pl

Skorzystaj z formularza kontaktowego

+48 692 464 838