Specjalista ds. Zakupów i Łańcucha Dostaw

Lokalizacja: Poznań
Specjalizacja: zakupy
Prześlij nam swoje CV (pdf, doc, docx, jpg)
    ZADANIA:
  • Koordynacja procesu zamówień w zakresie surowców, opakowań i towarów handlowych zgodnie z polityką zakupów pracodawcy
  • Obsługa i kontrola poprawności faktur zakupowych
  • Dbałość o terminowość dostaw
  • Kontrola jakości realizowanych dostaw – we współpracy z Działem Jakości
  • Kontakt z dostawcami w ramach procesu reklamacyjnego
  • Prowadzenie bazy dostawców i jej stały rozwój
  • Współudział w procesach analizy potrzeb zakupowych, analizy ofert dostawców, negocjacji – razem z Kupcem odpowiedzialnym za określone portfolio
  • Stałe optymalizowanie cen oraz alternatyw dla kupowanych asortymentów
  • Kontrola dokumentacji dotyczącej: zamówień, dostaw, reklamacji
  • Raportowanie do bezp. przełożonego
  • Wsparcie dla Działu Handlowego
    OCZEKIWANIA:
  • Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku (Dział Zakupów, Dział Jakości, Łańcuch Dostaw, etc.)
  • Wykształcenie wyższe z zakresu, np..: Zarządzanie i Marketing, Ekonomia, Logistyka, Technologia Żywienia, Towaroznawstwo
  • Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań
  • Samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Odpowiedzialność za powierzony obszar i konsekwencja w działaniu
  • Wysokie umiejętności analityczne, skrupulatność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość j. angielski – komunikatywny B1/B2
  • Umiejętność poruszania się w pakiecie MsOffice – w tym dobra znajomość Excel
    OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Możliwość współpracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży FMCG
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej
Prześlij nam swoje CV (pdf, doc, docx, jpg)
Scroll to Top