Key Account Manager

Lokalizacja: Poznań
Specjalizacja: sprzedaż / doradztwo
Prześlij nam swoje CV (pdf, doc, docx, jpg)
    ZADANIA:
  • Rozwój sprzedaży w Polsce, pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów.
  • Realizacja celów ilościowych i jakościowych w oparciu o KPI.
  • Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży.
  • Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów dla asortymentu firmy m.in.: sieci w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, dystrybutorzy, klienci HoReCa.
  • Odpowiedzialność za pozyskiwanie i negocjacje warunków z klientami.
  • Współpraca z całym Działem Handlu i Marketingu w zakresie: realizacji pozyskanych kontraktów, obsługi klientów, nadzorowania i kontroli nad wynegocjowanymi warunkami, wszelkimi sprawami dotyczącymi sprzedaży.
  • Gotowość do pracy z klientami pracującymi na podległym rejonie.
  • Współudział w tworzeniu strategii firmy.
    OCZEKIWANIA:
  • Znajomość rynku FMCG – żywność.
  • Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy.
  • Pożądane min. 3 lata pracy z klientami w/w typu.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, otwartość, umiejętność rozwiązywania trudności, nastawienie na wynik i na osiąganie celów.
  • Umiejętność ofertowania i nadzoru nad ofertami.
  • Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, Power Point.
  • Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty itp.
  • Zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność, profesjonalizm, elastyczność i inicjatywa w działaniu.
    OFERUJEMY:
  • Praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
  • Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
  • Dodatkowe benefity: karta sportowa, opieka medyczna.
Prześlij nam swoje CV (pdf, doc, docx, jpg)
Scroll to Top